Reboot my life, proefsessies

Omdat ik graag goed voorbereid freaky uitdagingen aanga, vandaag een proefsessie sapjes maken.
Voorbereid op het ergste kan ik niet anders dan zeggen dat ze 100% meevallen, die sapjes, zeker gezien titels als “mean green”, “green detox” en “get your greens!!”.
Ok, ik waag me nog niet aan broccoli, groene kool of kale en tarwegras komt er sowieso niet in, maar de twee pogingen van vandaag waren zeker drinkbaar zonder neus dicht en spastische spierstuipen.
Qua recepturen valt er weinig te melden. Wassen, eventueel schillen en juicen. C’est tout.
Het tweede probeersel werd direct in beslag genomen door m’n dochters, vandaar geen foto van het resultaat, maar hoort in de categorie “oranje”. πŸ˜‰

Morgen dag 1 van de voorbereidende week. 1 cappu per dag, veel groene thee, veel groenten, geen wijn, etc.
Nu nog een klein laatste plopje, dus salute!

IMG_3604.JPG

IMG_3607.JPG

IMG_3608.JPG

3 thoughts on “Reboot my life, proefsessies

  1. Ja ik las het πŸ˜‰ maar dacht dat je mss al de uiteindelijke sapjes had gemaakt πŸ™‚

    Bedankt en voel me heel dapper maar als ik pasta lees dan voel ik me ook heel hongerig haha.

  2. Ik ben vandaag ook begonnen en moet eerlijk bekennen dat ik nog niet in het ritme zit. Ik moet morgen echt met flesjes gaan werken ipv vers te maken anders kom ik met de tijden niet uit.

    Ben jij ook het eerste half uur misselijk na een sapje ? Ook voel ik me wat licht in mijn hoofd maar dat kan weleens tussen mijn oren zitten πŸ˜‰

    Ik ga dalijk aan mijn avondetensap terwijl mijn dochter aan een heerlijke pizza zit..wish me luck πŸ™‚ I wish you the same πŸ™‚

Geef een reactie

