Real men like meat??

Vandaag dook deze afbeelding weer massaal op in m’n Facebook timeline. Eens in de zoveel tijd is t kennelijk nodig een statement te maken over dik versus slank.

20130513-183709.jpg

Ik begrijp dit niet. Als ik, als “slanke” vrouw, op Twitter of elders de dikkere medemens bekritiseer is de wereld te klein? Maar dunne mensen vergelijken met botten voor de hond is ok? Humor zelfs??

Het neigt in mijn optiek naar kleinzielige jaloezie. En pas op, er volgt nu een statement over de verklaring voor die jaloezie. Dus heb je lange tenen, stop dan maar met lezen. 😉

Ik hoor de dikkere medemens vaak verzuchten dat slanke mensen het zo makkelijk hebben. Alles kunnen ze eten zonder een gram aan te komen.
Terwijl de dikkerd verzucht dat ze al aankomt van water.
Het is allemaal zoooo niet eerlijk.

Terwijl de slanke mens, die ongebreideld alles eet echt een uitzondering is, net als de dikkerd die van water aankomt.

Dus dikkerds onder ons, misschien is het tijd om je bezig te houden met jullie zelfbeeld?
Als echte mannen van vlees houden is er toch geen enkele reden meer om je dunnere medemens weg te zetten als hondenvoer?
Het lijkt me dat jullie druk genoeg zijn met al die vleesliefhebbers van je lijf te houden, toch?

Persoonlijk ben ik voor onderstaand statement. En daar laat ik het verder maar bij.

20130513-184656.jpg

7 thoughts on “Real men like meat??

  1. Ik kwam op je blog via FB. Ik ben wel voller/dikker, hoe je het noemen wilt en word ook niet graag neer gezet als een ‘stuk vlees’. Ik ben méér dan dat, net zoals slanke/dunne vrouwen geen hoopje botten zijn. Gaat weer helemaal nergens over :’)

Geef een reactie

