Afzien of be fit, dag 6

20130309-194528.jpg

Er werd gekookt! Met dank aan m’n papa en mama, low carb voor mij.
Uiensoep, varkenshaasje en fab salades.

De frietjes afslaan was wel even doorbijten.

Thanks mom & dad! Great meal! 😘

4 gedachten over “Afzien of be fit, dag 6

  1. Ik kwam bij het lezen over paleo / low carb (of hoe het ook moge heten) ook tegen dat je zuivel zou moeten “elimineren”. Jij gebruikt wel zuivel? (Lijkt me anders nog lastiger!)

      1. Ik was me aan het inleven (daar laat ik het bij deze challenge 😉 ) en aan het bedenken waar ik in godsnaam mee zou ontbijten. Zonder koolhydraten zou ik prima vinden, mits zuivel/fruit/noten “mogen”. Van die Atkins-ontbijten lopen de griezels me over de rug. En niet ontbijten, zoals jij doet als ik het goed gelezen heb, is geen optie.

    1. Ik eet drie weken echt streng low carb volgens atkins methode. Kom niet boven de 20 gram koolhydraten uit. Idd geen zuivel, noten en fruit dat mag pas in latere fase. Tegen afkickverschijnselen meer drinken en tussendoor bouillon drinken om wat zouten aan te vullen 🙂

Geef een reactie

