Afzien of be fit, dag 1

De kop is eraf. As we speak tel ik de minuten dat ik een cappu mag maken.
Immers, koffie is ok, maar het melkschuim bevat calorieën. Dus niet voor 10 uur….

Voor de lunch maak ik vandaag een salade met makreel.

Recept voor 2 personen:
1 schoongemaakte makreel
1/2 komkommer
3 stengels bleekselderij
2 sinaasappels
60 gram geroosterde hazelnoten.

Dressing:
Sap van 1/2 sinaasappel
Olijfolie
Zout
Peper
Mosterd of mosterdpoeder

20130304-093826.jpg

De geroosterde stokbroodjes van de foto zitten er vandaag natuurlijk niet bij 🙂

Tot slot een overzichtje van mijn “maten”.
Hoewel gewichtsverlies voor mij geen doel is in deze challenge ben ik wel benieuwd of mijn lichaam hierdoor verandert.
Ik weeg mezelf niet en wil toch graag een eikpunt hebben qua resultaat.

Bovenarmen: 27,5 cm
Taille (boven navel): 75,5 cm
Buik (onder navel) : 85,5 cm
Heup: 94 cm
Bovenbenen: 55,5 cm

Tot later!

Geef een reactie

