Goedkoop en Gezond, dag 14 part 2

Ze waren lekker! De frieten!
Erbij: rauwkost
Dessert?? Geen
Wel: cappu met kikkers en muizen, echt mijn enige zwakte gedurende Sinterklaastijd.

Deze zaterdag schrijven we dus af, qua gezond 😉

En friet maken, dat doe ik voorlopig ook niet meer, want naast snijden, voorkoken, afkoelen, voorbakken, afkoelen en afbakken ben je ook je avond kwijt aan t poetsen van je keuken. Althans ik, want wij hebben geen frituurunit …

20121117-191102.jpg

Verder nog een update qua uitgaven.
Bij de Turkse super nog: € 11,- aan fruit, vlees en gist.
Met t koopje van de dag: 4 ananassen voor €1,-
Dat loont!

Nu de keuken poetsen. Adios!

3 gedachten over “Goedkoop en Gezond, dag 14 part 2

  1. Helaas mag ik geen friet eten, ik ben nog niet zolang geopereerd van een maagverkleining. Ik volg met heel veel plezier jullie blog, maar vele dingen mag ik helaas nog niet eten momenteel.

Plaats een reactie