Goedkoop en gezond, dag 12 part2

Haast, haast, haast en vertraging. Dat was mijn dag vandaag. Dus toen ik uiteindelijk om 16.30 thuiskwam, geen zin meer in koken.

Gelukkig had ik dat reeds voorzien. Er stond dan ook pastasaus te ontdooien in de koelkast. Pan op t vuur, en binnen 15 minuten aan tafel! De kilo pasta van euroshopper is nu echt op, en bevalt nog steeds.
Leve restjes!

Maar natuurlijk niet voordat ik t “easy come easy go” deeg had gemaakt voor t “no knead bread”.
T recept daarvoor vind je in de post van vanochtend!

Om het geheel rijsklaar te maken neem je een grote kom. Zout onderin. Erbovenop de bloem en de gedroogde gist. Water erbij en beetje roeren. Afdekken met plasticfolie. Over 18 uur pas weer naar kijken! Morgen vanaf 11.00 uur het vervolg!

20121115-184159.jpg
Ik ❤️❤️❤️ easy brood!!

O, en alvast FYI, zaterdag bak ik zelf frietjes! Niet gezond, wel lekker! Doe je mee?

5 thoughts on “Goedkoop en gezond, dag 12 part2

Geef een reactie

